Tuesday, April 7, 2015

New Toy For Me

Assalamualaikum...
Ehem... Sebenarnya dah lama beli toy ni. Sebelum g Beijing lagi. 
Nak tau apa?
Tadaaaa...
This is my new toy. Iphone 6. Hah, kenapa tak beli iPhone 6 Plus? Sebab tuan tanah ni dah ada phone yang besar 1 lagi. It's a Sony Xperia T2 Ultra. So, this time i want a smaller phone. So it's easier for me to text. Kalau sebelum ni pun I've used iPhone 4S sampai almost 3 years... Memang sangat2 puas hati la. 
Kenapa bukan android tapi iOs 8? Ntah...  Sebenarnya sama je. Tapi antara sebab2 kenala iPhone..
1. Suka kualiti gambar dia. (pictures in the previous entry were taken using iPhone 6).
2. Suka yang lain dari orang lain. (Most of my family & friends are using Android)
3. Need a new phone as my Blackberry Q5 need a rest (is this a good reason 2 buy new phone?)
4. You can upload many pictures to blogger compare to Android. (Android only one photo and sometimes none, I don't kbow why)

And best of all.. Bateri iPhone 6 kali ni lebih tahan lama la. I like!!! So x yah nk bawa powerbank hokeyyy...
So... Pilih la yang terbaik untuk anda.
Tepuk dada tanya selera.
Out lu...

No comments: