Saturday, November 18, 2017

Trip To Bandung, Indonesia

Hello everyone!
Miss me? Well, actually I went to Bandung, Indonesia last Friday (10-13 November 2017). It was my first trip there. And I'm in love with Bandung. The food was good and the pristine scenery amazed us.
I went there with my aunt and cousin. Actually there were 4 tickets bought but at last minute my mum had to undergo a surgery because of the appendicitis. Xpo ma, kito g lain kali.
To haters: sapo kato I sokmo tinggal anok ko ma I? Diorg ado pok, so pok dio la jago. Anok² I buke kena dukung pun. Bagi makan je. Mandi pakai, semua diorg dah boleh handle sendiri. Korang jeles eh?? Korang kalau kena g kursus ke, atau ada peluang melancong, korang pergi tak? Tinggalkan ank ? Opss sorry... sila terasa.
Ok, enough of haters.
Let's view the photos. Kalau meluat sila jgn visit blog aiii.

 
Pusat kulit. Cibaduyuk, rasa betul dah ejaan dia. Memang banyak barangan kulit, kasut, handbag, jacket, boots. 
Mee Kocok and Es Jeruk. Yummy!
Me at Floating Market Bandung.

Dusun Bambu

Nasi Ayam Penyet paling superb! Pedas gilos.. air mata.. air idum semua keluar. Jus alpukat pun best. 
Rumah Sulam Haji Ahmad.
Hambikk... nasib baik, x kena extra charge utk lebihan muatan. 

No comments: