Sunday, February 24, 2019

Macamana nak naikkan traffic blog?



👀

Hi korang!
 Dah lama tak update blog kan?
Sekarang ni macam suam-suam kuku jer kalau nak berBlogging kan?
Dah ramai telah beralih ke instagram, pinterest, Facebook and so on.
Saya punya nuffnang akaun pun baru RM2.55.
Camner nak jadi kaya raya cam Cik Epal kan? Dia rajin update blog and memang dah ramai follower. Sebab tu boleh bawa mak ayah dia pergi pakej Umrah VIP punya. Bagus betul kan?  Kita ni.. nak buat tambang nak naik Grab ke bandar pun tak lepas. Hahaha...
Saya memang tabik spring la dengan Instafamous ni. Tapi Cik Epal ni kalau tak salah bermula ngan Blog. Saya selalu baca blog dia masa dia jaman memuda anak dara dulu sampai la ke dah jadi mak teruna sekarang.
Tapi papepun... rezeki.
Berkat usaha dia.
Tahniah pada blogger lain.
💪
Sekarang yang selalu saya tengok yang ni. 


Sebab dia selalu update pasal produk and travel.
Saya suka.

Ok la. 
Masa untuk buat kerja rumah.
Pinggan bertimbun. 
Kain dalam bakul pun dah jadi gunung.
Selamat berjaya semua.
💋