Friday, December 20, 2019

Jihan Jalan Korea

Anyonghaseyo!
Last month, I went to Korea. It was my first time in Korea. The weather was cold. It was late autumn. So, the prestine scenery amazed me. 
this was at Mt. Seorak. I think that was the correct spelling.
This was in Everland Theme Park.
Tak sempat nak naik semua rides. Ramai orang and we need to go to other place. We were here for only 2 hours. Korang rasa? Cukup ke nak main? 
wearing the hanbok.
cantik kan view in autumn? Musim luruh, cuaca sejuk. Nyaman sgt nk berjalan.
Kali ni ke Korea amik pakej ngan Al-Quds Travel. RM2990 + RM250 (tiket KBR-KUL-KBR) + RM180 (Brunei day tour, sebb transit kat Brunei). Kami naik Royal Brunei kali ni. 
Kalau korang tanya, nak pergi lagi ke tak ke Korea? And the answer is... YES! Just like Japan. I want to go there again and again. Seronok! 
Banyak lagi gambar tapi dah up kat Instagram @jihansensei / @alazaq 
So, kalau nak tengok sila ke sana ok? 
Out lu.. 

No comments: