Tabung Travel Ku. Klik The link Please..

Monday, January 9, 2017

Selamat Tahun Baru 2017

Tak de pe yang berubah.
Masih di sekolah lama.
Masih tugas yang sama.

Cuma body je makin mengembang. Korang mesti suka kan sebab korang makin kurus. Perempuan tua yg gemuk x sedar diri ni je yang makin kembang. Tak pe la. Janji kita tak mintak beras nga orang. Kalau orang belanja jarang-jarang tu apa salahnya kan? 😁

And ni hasil 2 minggu Tuan Tanah pakai Tati Skin Care.
Amacam? Ada perubahan?
Same je kot? Kan? Dah memang muka  Jihan. Tak kan nak berubah jadi Nelopa kan? Jeelopa je la. Hahahaaa...

Post a Comment